sobota, 7 maja 2011

W bieli mi dobrze

Mam ostatnio drobne zawirowania scrapowe, brakuje mi tego i owego, a zakupy na razie muszę sobie odpuścić. Jednakże scrapować chcę dalej, więc wymyśliłam sobie, że czas na bazę białą. I odziwo wyszło przyzwoicie, a nawet tak, że i mi się chce na te scrapy patrzeć. Nie wiem co ten papier we mnie wyzwolił, a moze to majowe powietrze, a moze miłość, ale czuję, że teraz jest czas na dobre scrapy. Jestem naweniona, hahah.:D

Scrap na wyzwanie w Art-piaskownicy.





Lift scrapa Uli w ramach zabawy z Liftonoszkami.




Zajrzyjcie do mojej koleżanki (tak, możecie mi zazdrościć ;)) Czekoczyny, która organizuje słodkie candy.

8 komentarzy:

  1. Oj Encia w bieli Ci dobrze, to się zgadza. Jesteś moją faworytką bieli :)Jak widzisz nawet ja chciałam trochę podskoczyć do Twojego poziomu robiąc również białą pracę, ale trochę mi zabrakło centymetrów.
    A koleżankujemy się jak najbardziej, gorąco :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż muszę zakupić biały papier:) to techniczny czy jaki? :) uwielbiam Twoje ostatnie prace;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ujarzmiłaś tą biel, nie ma co =))
    Śliczne!

    O.
    http://scrap-heaps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochan w bieli CI bardzo do twarzy;-) świetne te prace;-)
    Buziaki;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne prace:))) koronki w pierwszej są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham Cię w bielach! Jesteś w nich niesamowita, babo! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem całkiem się ta biel prezentuje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Art piaskownicowy lift cuuuudny!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń