wtorek, 18 października 2011

Kartka i o spotkaniu z potworem

Zapałałam ostatnio miłością do kartek. Scrapy muszą poczekać na lepsze czasy, bo na chwilę poszły w odstawkę. Zapewne nie będzie to stan długotrwały, bo tworzenie LO'sów to chyba moja ulubiona dziedzina scrapbookingu.
Ta kartka powstała na papierze z Crafthouse, kwiatki są z Craftstore, a ćwieki z Craftmanii. Jak pięknie się nazywają te sklepy, prawie tak samo. ;) Zwykłemu śmiertelnikowi może się pomylić.


Wczoraj przeżyłam małą przygodę. Dałam się wyciągnąć przyjaciołom na spacer. Pomimo późnej pory wybraliśmy się na przechadzkę po nieoświetlonej drodze gdzieś w polach. Księżyc ładnie świecił, więc w gruncie rzeczy nie było tak strasznie, a rozmawiając w ogóle zapomniałam co to strach. Jednak wiadomo, że nic nie może trwać wiecznie i w końcu na mojej drodze, jakiś metr od mojej nogi zabłysły w ciemności dwa ślepia. Zaraz też obudziła się moja "droga przyjaciółka" panika i to właśnie dzięki niej dowiedziałam się jak szybko jestem w stanie uciekać. Ale nie dajcie się zwieść, mój strach był bezpodstawny. Kiedy już byłam w bezpiecznej odległości od tego krwiożerczego potwora (pewnie z jakiś kilometr) dowiedziałam się, że był to mały kotek. No tak... wydawało mi się, że słyszałam miauknięcie, ale dzięki panice dźwięk ten zamienił się w moich uszach w przeraźliwy ryk. No cóż, nie wiem jak mam z nią walczyć, ale chętnie pozbyłabym się tej ogłupiającej paniki, ona tylko przeszkadza...

Pozdrawiam.:)

9 komentarzy:

  1. hehe nie dziwie sie ze sie przerazilas! haha czytalas cejrowskiego? on tez nazywa swoja panike dobrym kudlatym znajomym haha :D

    kartka ladne, podoba mi sie dobranie kolorow i elementow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a machaj kartki, machaj :) ale o scrapach tez pamiętaj :)
    :* strachu ty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, rewelacyjnie skomponowana na dole:) I te motylki...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, jeśli po atakach paniki będziesz "lepić" takie kartki... to nic, tylko trzeba te koty na Twoją drogę wysyłać!! ;)
    Piękna kartka. Cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna karteczka! Cudnia kompozycja, prezentuje sie elgancko i szykownie, a zarazem delikatnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna z Twoich piękniejszych kartek. Bardzo mi się podoba, ciągle się rozwijasz, cudownie to widzieć

    OdpowiedzUsuń
  7. ..no bo delikatną i wrażliwą jesteś osóbką dlatego potwora była taka potworna;) Śliczna kartka! Ale nie odstawiaj scrapów na zbyt długo bo zaczynam za nimi tęsknić..uwielbiam Twoje scrapy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Maryszo - tak, czytałam. Uwielbiam go, a ta moja Panika, jest chyba jeszcze bardziej kosmata niż jego. ;)
    Zuzanna - przeciw kotom nic nie mam, ale nie wysyłaj ich, proszę gdy będzie ciemno. ;)
    Dziękuję Wam dziewczyny! :*

    OdpowiedzUsuń