sobota, 1 października 2011

Październik rozpoczynam

Jak dawno mnie tu nie było! Cały wrzesień jakby z życia wyjęty. Niestety, czasu było mało i na dodatek przypałętały mi się problemy techniczne - internet i aparat działały mi w kratkę. Coś tam jednak powstawało, chociaż wrzesień nie rozpieszczał mnie pod względem weny.

Sezon ślubny już właściwie dobiega końca i to już ostatnie pewnie kartki ślubne tego roku. Poniżej jeszcze świeżutka, dziś oddana w ręce klientki. Na papierach UHK (bardzo wdzięcznych do kartek), dodatki z Craftmanii.

Kopertówka to ostatnio moja ulubiona forma kartki. Jest efektowna, wygodna i prosta do wykonania. Ta powstała na papierach z ILS, dodatki z Scrap.com.pl.


Październik rozpoczyna się dobrze. Rozpiera mnie energia i chęć tworzenia. A już za 3 dni rocznica mojej przygody scrapbookingowej. Siedzę w tym już dwa lata! :D W takim bądź razie spodziewajcie się candy na dniach. :)


PS: Wielkie candy w sklepie Lemonade!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz