środa, 19 października 2011

Słodkości lubię

Oj, bardzo lubię, można by nawet powiedzieć, że za bardzo. Na nic wszystkie diety świata i próby zastąpienia batoników rodzynkami - wracam do słodyczy i tak.
Wczoraj zamiast otworzyć kolejną czekoladę, pociachałam słodkie papierki z ILS i w rezultacie powstały dwie pastelowe kartki.


Ta kartka jest z motywem plecionki, która to jest tematem w dziale kartek u Scrapujących Polek. Jest to wyzwanie #4.


Postanowiłam, że zorganizuję jakąś wymiankę. Tylko mam problem z jej tematem... Może mi pomożecie? Macie jakiś pomysł? :)

A teraz zmykam uczyć się. Może później machnę jakiegoś scrapa, bo mnie dziś wena roznosi. ;) Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. can I borrow a bit of your wena?
    hahhaha! genialne pudrowe karteluszki!

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowicie kobiece i romantyczne, piękne wyszły;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te słodkości! i jak mało kaloryczne! ;)

    OdpowiedzUsuń