poniedziałek, 21 maja 2012

Pierwsza rzecz jaką widzę rano

Jeśli ktoś jeszcze nie wie, to informuję, że u Uli ruszyło kolejne 15-dniowe wyzwanie fotograficzne. Tym razem nie przepuściłam okazji i postanowiłam wziąć udział. 
Temat pierwszego zdjęcia to pierwsza rzecz, którą widzisz gdy wstajesz rano. Dla mnie jest to ramka z przesłaniem, którą zrobiłam już jakiś czas temu. To taki mój przypominacz o tym, co na prawdę w życiu ważne. ;) Na moim parapecie znalazł się także bukiet bzu, którego zapach wręcz uwielbiam! Tak o to prezentuje się u mnie pierwsze zdjęcie na wyzwanie. Mam nadzieję, że mój zapał nie ostygnie i dobrnę do tych piętnastu dni.


Dawno już nie pokazywałam wpisów do mojego art journala. Muszę przyznać, że to już mały grubasek, ale jakoś nie zawsze wpisy pokazuje na blogu. W końcu art journal to dosyć intymna forma scrapbookingu.
Dziś jednak pokazuję Wam mój wczorajszy wpis. Ciemnozłote medium, które widzicie na pracy to nic innego jak wosk do lakowania. :) Dawno temu dostałam w prezencie takie cacko razem z pieczęcią i postanowiłam wczoraj wykorzystać. :) Pracuje się z tym całkiem przyjemnie - wosk szybko zasycha i można pracować dalej.




A jutro wrócę z kolejnym zdjęciem na wyzwanie. :) Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Enciaku wow wow, Twój żurnal musi być niesamowity! :D bardzo podoba mi się ten wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię bzy:) Trzymam kciuki żebyś wytrwała w wyzwaniu:) Ja poległam po 2 fotach:D taka jestem w tym beznadziejna:D A lak to kapitalna sprawa, super go wykorzystałaś:)

    OdpowiedzUsuń